čtvrtek 4. srpna 2016

Thinking #3

Líbí se mi věta jednoho kámoše "Život je krásnej!"... No, jak se to vezme. Pro mě je kolikrát život svině. Ale začínám si užívat i úplných maličkostí, co se dá.


Letošní prázdniny jsou zcela jiné. Na jednu stranu jsou nejhorší, co jsem kdy zažil. Na tu stranu druhou jsou nejlepšími. A teď jak to zhodnotit? Ta lepší stránka je samozřejmě spojená se zážitky z divadelního světa. Mám tím namysli Loutkářskou Chrudim a Lessons of touch v Praze. To opravdu musím říci, že se řadí mezi největší zážitky v mém dosavadním životě.

Tou horší myslím brigádu. Ani nevíte, jak jsem si přál nějakou brigádu, která by byla více méně dobře placená a bavila mě. Když jsem objevil inzerát telefonisty, který pracuje v kanceláři, nemá úplně málo peněz, tak jsem po tom šel. Myslel jsem si, jaká to bude paráda! Ale opak je pravdou. Jde o tu nejhorší věc, co jsem kdy dělal. Nikdy jsem si nemyslel, že bych mohl něčeho litovat, ale tohoto lituji nejvíce. Chodím tam s takovým odporem. Ale to je jedno, nechci to rozebírat.


Píši to proto, že na základě té brigády mám otřesně strávené prázdniny. Žádné nečekané chlastačky uprostřed týdne. Žádné ponocování. Žádné večerní procházky #notalone. Žádné užívání... A když se naskytly možnosti s divadlem, tak nasadily takovou laťku, že teď už očekávám pouze takové zážitky. To, že jdu o víkendu do hospody, nemá pro mě již takovou hodnotu, jako vystupování v pražském divadle. A to se snažím změnit!

Třeba dnes jsem se opět slušně... vytočil... v práci. Ale proč jsem o tom všem začal tak přemýšlet.. Po cestě domů jsem našel korunu. Obyčejnou korunu. A já jsem již dlouho, dlouho... možná řadu let.. nenašel žádný peníz na cestě. A to mi udělalo radost. Jasně, nebyla to stovka, pětikilo či litr. Ale stačilo to, abych začal přemýšlet a užíval si každé volné chvilky, co teď mám. A zrovna když nejsem v tom vězení.


Ovšem nejhorší je, když se zruší nějaká akcička, na kterou se třeba i těšíte, budete tam s lidmi, se kterými chcete pokecat, budete zase mimo vnímání.. A ono se to zruší. To mě pak opět společně s myšlenkami na tu práci sžírá a já jdu radši spát :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat