sobota 20. srpna 2016

Párty párty!

Hudba hraje do ranních hodin,
v ruce klika zůstala,
"Do bazénu já Tě hodím",
flaška na zem padala.

Komáři krev sají,
alkoholu ubývá,
dech se někdy tají,
už jen hrstka lidí zbývá.



Nikdy jsem nebyl na nějaké vyloženě slavení, že by se uspořádala velikánská oslava, donesl by se dort s hořícími svíčkami a všichni by měli čepičky a slavilo se šampáněm. Ale letos je vše jinak, letos jsem tu oslavu prostě musel udělat! Sice ne ve stylu, který jsem právě napsal, ale absolutně toho nelituji. Já si vše užil do posledního momentu a jen doufám, že i ostatní!
Již nějakou dobu jsem nosil v sobě nápad o uspořádání nějaké akce, kde bych měl veškeré své blízké, kamarády, pěkně pohromadě. A především z toho důvodu, že většina teď odejdeme studovat vysokou školu do různých měst, někteří začnou pracovat, některé tu nechám v taneční, v divadle, ...
A to je přesně ten důvod, proč jsem chtěl udělat něco takového většího, aby se to nějak krásně "zakončilo" a zapilo. A ideálním způsobem bylo propojení této myšlenky a mých 19. narozenin.




















Předem musím ale poděkovat mým úžasným rodičům, kteří mi dovolili uspořádat tuto párty u nás na zahradě, což bylo naprosto nečekané, ale úplně parádní! Myslím, že lepší místo bych si ani nemohl představit:
1) Postel není daleko
2) Místo, které znám
3) Chystat jsem mohl v průběhu
4) Rodiče mi se vším pomohli
5) A dalších milion super výhod!

Taky jim patří mé dík za to, že po celou dobu večera a následně noci no a také rána mi pomáhali a především oni se o nás tak krásně starali:D. No a tak je potřeba poděkovat babičce za jídlo a taky sousedům, že přetrpěli noc plnou zábavy.

No ale to největší dík patří mým kamarádům. Je super, že jsme se sešli skoro všichni a v hojném počtu! A myslím, že i když se někteří navzájem neznali, tak to vypadalo, že nejsou vytvořené nijak skupinky, které by se stranily. Možná tím, že všichni byli u sebe, se bavili se všemi okolo. A já jsem za to rád!
No a když jsem k tomu dostal tolik dárků! No prostě nejde je nemilovat. Potěšila mě každá každičká věc, kterou jsem objevil. Tolik alkoholu a čokolád mám aspoň do zásoby do Brna na dlouhé chvilky, hrníčky jsem okamžitě odzkoušel, jednu z knížek jsem začal číst, sady na vkročení pravou nohou do vysokoškolského života mám uschované na Brno, pleskačku vyzkouším již brzy v říjnu a kamínky jsou vystavené!
VŠEM OPRAVDU MOC DĚKUJI!




A jak že oslava probíhala?
Vše začalo kolem 17. hodiny. Je to trochu brzy, ale kdo nechtěl přijít tak brzy, tak došel v průběhu večera. Bylo to tak proto, že jsem tam měl pár lidí, kteří bohužel museli odejít dříve, tak abych si stihl alespoň s nimi pokecat.
Jako na každé "kalbě" bývají začátky takové nudnější. To víte, ještě nejste v takové té pravé náladě, kdy nejste sice opilí, ale střízlivý rozhodně taky ne. Takže jste dokonale uvolnění a nebráníte se žádné zábavě.
Postupně došli i ostatní, jedlo se, pilo se, hudba hrála. Já se snažil zajít ke každýmu a pokecat se všemi, ale tak někde jsem se zasekl na delší dobu a s někým jsem byl jen chvilku. Snad mi to tedy kamarádi prominou, ale když já se vážně snažil:D.
Co mě mile překvapilo byla skutečnost, že vznikla nová přátelství! Vím minimálně o dvou, kdy si opravdu sedli navzájem. Je to pěkné, že se dá takto sblížit.


Nicméně jedna chvilka byla naprosto... Jak to říci? Hmmm.. Nejspíše legrační, zábavná, vtipná! Pro ostatní... HA HA HA! Opravdu je super nápad, když Vás chytnou za ruce a nohy a hodí do bazénu! ^^ 
Ale neee, byla to sranda :D. Voda byla příjemná, takže to bylo super! I když komáři tu vodu na mě nějak vycítili.  A když jsem zjistil, že kolik lidí to natáčelo! Hotová celebrita! :D





Ani bych se nebránil více takovým akcím, kdy mám všechny pohromadě, s každým mohu probrat různé věci, popije se, ...

No.. Nakonec jsme zbyli jen parta "Chillovníci". Postupně i ta opadala a zbyli jsme jen já, Honza, Smede a Spáča. Tak jsme se přesunuli na sedačky, vzali deky a dopíjeli zbytky. Měli jsme jakési jablečné víno (které mimochodem ještě zbylo, takže kdyby se někdo o něj hlásil - klidně dorazte!) a povídali si a povídali. Mohlo být možná... Půl čtvrté, čtyři... Možná více. Honza mezitím usnul a já už pak taky. Probudím se o čtvrt na šest - svítá, hudba stále hraje na plný kule, svítí se, branka otevřená. Spáča zmizela a Smede s Honzim spí... Tak jsem se nemilostivě vyhrabal z deky, vypnul hudbu, zhasl, radši zamkl branku, aby nás nepřekvapila nemilá návštěva a holt... Vrátil jsem se na sedačku, zababušil se do deky a mikiny a spal.
Probudili jsme se asi v 7 ráno, kdy fakt byla klemra, přemýšleli jsme, kdy jsem to zalomili a kdy odešla Spáča a celkově jsme se nějak vzpamatovávali. :D
Honza se Smedem odjeli tágem a jelikož taťka byl už vzhůru, tak jsme začali uklízet. Bylo to rychle, raz dva...



Naprosto jedinečně luxusní párty! Tak moc jsem si ji užil! A co jsem tak zatím slyšel, líbila se i ostatním. A to mě opravdu těší!
Teď jen od rána vzpomínám, o čem jsem s kým mluvil, abych se ujistil, že nešlo o nějaké důležité a podstatné věci. Měl bych zřejmě vědět vše... Doufám! :D

PS: Fotograf asi ze mě nebude...

Moc lidí tu není vidět...
To je trochu šejdrem..
To už je lepší!
Mám krásný čelo...
Tak ta se mi ale povedla!!!
Trochu mázlá, ale jako luxus jinak!
Nevadí, že tam nejsou všichni! Hlavní je moje čelo!

Žádné komentáře:

Okomentovat