úterý 21. června 2016

Trošku depression

V poslední době mám opět takový ty.. tzv. deep nálady. A nejen když mi hrají určitý písničky, ale teď mi může hrát cokoliv a já si stejně přemýšlím o všem. Chtělo by to nějakou změnu...
A taky by to chtělo zajít na pivo, dvě, tři, čtyři, panáka, ... A probrat deep život jen tak, nejen chodit kecat for fun.


Dnes se ale stejně nechci rozepisovat, chci udělat jen takový krátký seznam písniček, který stejně převažuje nad těmi ostatními písničkami.








A pak tu mám něco, co jsem uviděl u kámoše. Nedalo mi to, poslechl jsem si pár písniček a říkám si "Co to kurva...??" Zkusil jsem to poslouchat několik dní a nakonec jsem se k tomu trochu dostal. Stejně je mi to pořád velkou záhadou, přijde mi, že je v tom toho TAK MOC, že to stejně neslyším/nevidím. Jen to prostě cítím, ale nechápu co.







Jde jen o výběr určitých písniček, který mi hraje stále dokola. Těch písniček by tu mohlo být stokrát víc, to je jasný... Uvidím, co mi bude hrát dokola opět příště:).

Žádné komentáře:

Okomentovat