pondělí 27. června 2016

Thinking #2

Jde jen o malé zamyšlení se. Nikdy jsem neprožíval nějaké ty narozeniny, svátek, slavnosti, výročí apod. A sám vím, že co si nenapíšu či si nedám nějaké upozornění, tak zapomenu. Kolikrát bych bez seznamu či Facebooku ani nevěděl, kdo má kdy svátek nebo narozeniny.

A přece když mám dnes ten svátek, tak mě opravdu hodně potěšilo, když mi někdo popřál... Avšak. Popřáli mi spíše ti, u kterých bych čekal, že zapomenou nebo tak něco. A o to víc mě to potěšilo, ale když bych se měl zaměřit na svou partu? Tak odtud mi popřála jen jedna osoba a nejlepší kamarádka to nebyla -_-, i když těžce v tuto chvíli říct, kdo je mým nejlepším kamarádem/nejlepší kamarádkou. Dělám z toho dráma jak prase, já to stejně neslavím nijak, ale ono to stejně trochu zamrzí.

Nicméně nad čím jsem se chtěl zamýšlet. Je fajn, když právě tímto způsobem zjistíte, že se nemusíte upínat jen na svou partu, ale právě že máte spoustu dalších kamarádů, kterým na Vás záleží. Jop! To je fajn pocit!

Zdroj: giphy.com

Žádné komentáře:

Okomentovat