středa 11. května 2016

Učit se? Neblázni, ještě dva týdny...

Za 15 dní mě čeká zkouška z dospělosti. Popravdě jsem si myslel, že to budu více prožívat. Jelikož je většina party z gymnázia, tak se někteří již učí aspoň měsíc, ale já? Já začal v době, kdy nám začal svaťák, tedy minulý čtvrtek, ale to jsme šli stejně zapíjet písemné maturity a praktickou.

Zde je ukázka, jak kamarádka, která taky maturuje z dějepisu, je trošku ve stresu :D.
Červená barva označuje zprávy kamarádky, modrá ty moje.
Nicméně se snažím k tomu učení opravdu dokopat, ale ono to vždy nejde. Budík mám nastaven na 6:50, ale učit se začínám tak o půl 9, někdy až v 9. Většinou se učím u stolu, kde mám po ruce telefon a PC. A když máte před sebou monitor, který se tak krásně na Vás dívá, tak nejde ten PC nezapnout. Samozřejmě s výmluvou, že na sociální síti se dáte do offline režimu a budete hledat pouze informace na tetičce Wiki, které souvisí s danou otázkou...

Ha


Ha


Ha


Klasika. Myslím, že není potřeba ujasňovat, jak to končí. Milion chatů, písničky jedou, hledám každou πrampampam, ale víte co je hlavní? Že tu otázku mám před sebou, zvýrazněnou a dělám, že se učím. Vymýšlím tolik uliček, jak se JAKO učit a trvá mi to třeba i 5 hodin, než abych na to opravdu sedl a naučil se to za 1 hodinu.

Tak jsem si řekl, že se budu učit v obýváku, kam si nevezmu mobil a není tam PC. JENŽE CO TO JÍDLO VŠUDE KOLEM? Jsem tak vypozoroval, že ti, co se učí na jakékoliv zkoušky, stále jí! A víte jak, pár hodin jste dělali, že se učíte a už je čas oběda, no tak si dáte oběd! Když dojíte oběd a teď na stole jsou ty sušenky. Víte, že jsou rodičů, ale prostě nemůžete kolem toho projít nedat si! No kdybyste viděli, co já fakt doslova sežeru..

Proto jsem vymyslel nový způsob! Jdu na zahradu a obcházím bazén stále dokola. Furt sem a tam. Ano, klidně i měním směry, jednou jdu po směru hodinových ručiček a po pár kolečkách to změním. Jako fakt se tam naučím nejvíc, ale už začíná být horko, tak to tam taky nevydržím a putuji zpátky do pokoje, kde je PC.

Tak abych si to ulehčil, kreslím si časové osy. BINGO! Jde o další skrytý úmysl, jak se učit, ale neučit! Zabere mi to nějakou tu hodinku, ještě si to krásně barevně vyznačím, vše podle pravítka. Je to opravdu nádherná a precizní práce. Myslíte si, že pak něco umím? Ha ha ha.. Nebuďte ale vtipní, samozřejmě, že ne. Kdyby se mohly tyto podklady k učení odevzdávat - tedy i precizně vypracovaný maturitní otázky, tak odmaturuji za 1.

Bohužel...

Proto mě těší skutečnost, že mám ještě 15 dní a třeba to stihnu! Bacha na mě, už umím 6 otázek z 25 - z dějepisu. Na to, že mám tolik času, tak jednoduše POHODA, POHODA!

Vidím to tak, že si jdu podtrhnout další otázku do dějepisu, víte jak - UČIT SE! No.. je Vám jasné, co tím myslím. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat