sobota 26. března 2016

Som už velký chlapec!

Už dlouho jsem chtěl zapsat zážitky z maturitního plesu. Ale čím víc jsem to oddalovat, tím více jsem o tom přemýšlel. Nemyslím si, že je důležité to do detailu popsat, vždyť ony i samotné fotky řeknou někdy více, než samotná slova. A když je k tomu i video, tak slova jsou opravdu zbytečná. Ta opravdová atmosféra se ze slov nevytvoří - tedy vytvoří, ale není to to pravé ořechové.
To ovšem neznamená, že uvidíte jen fotky :).


Autor fotek: Michal Fojt

Autor videa: Martin Křižka
Choreografie: Petr Klesnil

Maturitní ples je jedním ze závěrečných aktů při konci střední školy. Především jedním ze závěrečných společných. Myslím, že právě proto jsou tyto plesy tak oblíbené, tedy aspoň já se na něj tak šíleně těšil, protože je to poslední věc, kterou děláme takto jako třída dohromady.

Ale dost takovéhoto uvažování... Jak to všechno začalo?
První byl důležitý nápad. Měli jsme nespočet nápadů, ale žádný se nám nezdál moc dobrý, žádný nebyl originální. Až Hanču napadl Hollywood! Je pravda, že mnoho tříd před námi mělo zpěváky či herce, ale my jsme si vybrali přímo osobnosti z chodníku slávy! Námět jsme měli vymyšlený a dokonce i "kostru" celého vystoupení.

Dále stačilo zařídit spolupráci s choreografem (o zařizování plesu se rozepíšu někdy příště) a už to jelo! Tančili jsme pod vedením Petra "Klesni" Klesnila, který je dle mého názoru jedničkou zde na Přerovsku.

Začali jsme trénovat, rozvíjet celý příběh vystoupení, který de facto opravdu luxusně domyslel Klesňa. Udělal z toho (dle mého názoru) vtipnou, krásnou a tanečně hereckou show.
Vše jsme měli nacvičeno a my se těšili na den D!

Ještě v tom samém týdnu jsme měli možnost zajít do městského domu, kde se ples měl konat, abychom si mohli nanosit veškeré potřebné věci. Prohlédli jsme si šatny a ostatní prostory a už se nesmírně těšili.

A konečně zde byla sobota 13. 2. 2016! Ples měl oficiálně začít v 19:00 a my měli sraz o 4 hodiny dříve. Měli jsme rozdělené úlohy, aby práce nestála a my měli vše co nejdříve hotové. Museli jsme nafouknout balónky, následně je svázat a připevnit na schodiště. Museli jsme rozvěsit naše hollywoodské hvězdy po celém městském domě a na schodiště, dále doladit a nacvičit proslov, připevnit "oponu" - plachtu, připravit malé pohoštění pro kapelu a moderátora, nazdobit stoly a především se připravit na generálku našeho vystoupení.

Jelikož jsme měli první šerpování a až následně vystoupení, kluci se oblékli do obleků a holky do nádherných šatů. Nechci nikomu křivdit, ale myslím, že většina nervózní, posilněna nějakým tím panáčkem (dobrá, ne jedním...), jsme se vydali do předsálí Městského domu a stáli před hlavním sálem, kde se vše mělo odehrát. Vešli jsme dovnitř, udělali dva zástupy párů a čekali na vyzvání moderátora, který zahájil ples a zároveň i naší promenádu.
Je to neskutečný pocit, když vstupujete do obrovského sálu plný lidí, kteří tam jsou, aby se podívali právě na nás. Mít tam kamarády, přátele, rodinu, ... Ti tam byli pro mě a vytvořili mi parádní kotel :)!

Dále už nemá cenu vyprávět co se dělo potom. Vše uvidíte na videu. Jen bych chtěl zmínit, že jsem si celý ples užil - od samotného začátku až do konce. I když jsem to zabalil dosti brzo... Byly to nádherně strávené hodiny, kdy jste mohli tancovat, být s přáteli, s vlastní třídou, s rodinou, ... A jak už jsem nedávno psal - miluju plesy, jde o místa, kdy se můžu ožrat na úrovni. A to se taky stalo. Po plese jsme zakotvili na Matrixu, kde jsme už ani nebyli moc plní energie, ale spíše tak už relaxovali.

Moc děkuji těm, kteří přišli a podpořili mě a byli součástí toho potlesku a pokřiků! A ostatní, co tam nebyli, se aspoň mohou podívat na video a fotky :).



Fotky:
Ty se postaraly o nejlepší kotel :))!
Ti mě trochu nasrali, ale partááááá! Jsem rád, že je mám!
Áááááááá nejlepšíííííí!!! Škoda jen, že tam někteří chybí :).





Tak to jsme my! 4. EL!!!
















Žádné komentáře:

Okomentovat