pátek 11. července 2014

Who am I?

K napsání tohoto článku mě inspirovala skvělá kamarádka ( •blog• ) a já bych chtěl udělat něco podobného, aby jste zjistili kdo jsem, co mám rád, co dělám...



1. Záliby

  • Loutkové divadlo
Již jako malý chlapec jsem chodíval s babičkou a sestrou na loutková představení. 
Avšak o několik let později jsem nebyl jen divák, rovnou jsem se stal členem našeho souboru.
V osmé třídě základní školy mi paní učitelka třídní nabídla, abych se zašel podívat na první zkoušku tehdejší sezóny (2010/2011). Jakmile jsem vešel a uviděl podivuhodné lidi, dost jsem se bál. Všude jen staří pánové a já seděl v koutě s pohledem ukotveným na své boty. Naštěstí se později ukázalo, že na tuto zkoušku přišlo málo lidí a v souboru loutkového divadla se vyskytovali různé věkové kategorie.
Příjemným překvapením, avšak tehdy velice těžkým úkolem byla role Kašpárka. I teď mě to zaráží, protože komu se může poštěstit, že přijde poprvé do divadla a hned mu dají hlavní roli? Kašpárek je něco jako klenot, poklad! 
Já tehdy samozřejmě neuměl správně mluvit a tak to muselo být otřesné. Ale jelikož neměli nikoho na čtení Kašpárka a později jiných "dětských" hlavních rolí, tak jsem se musel prodírat. Trochu mě to mrzí, protože mě nikdo nenaučil pořádně mluvit a ani vodit a já se musel tím prodírat sám a i teď to není perfektní.
Naštěstí vše je za mnou a já jsem spokojen, že jsem poslechl paní učitelku, které teď velice děkuji.
Zkoušky bývají každý týden (pouze když je sezóna, přes prázdniny nehrajeme) - a to středa a pátek. A následně každou neděli (ve 14°° a 16°°) hrajeme pro veřejnost. Každou pohádku opakujeme 4 neděle po sobě.


  • Sportovní tanec
Sportu jsem se nikdy nevěnoval a většinou jsem se mu vyhýbal (bohužel tak i vypadám). Nikdy mě nebavilo se honit za balónem, střílet do košů, střílet hokejkou, odpalovat pálkou.. 
Jednoho dne jsem poznal sportovní tanec a řekl jsem si, že to je něco pro mě! Je to nejkrásnější sport a od doby co se mu věnuji, tak jsem se přesvědčil, že i velice náročný.
V našem klubu jsem od března tohoto roku.
Pokud si stále nedokážete představit co je sportovní tanec, tak jsou to společenské tance se složitějšími sestavami a na závodní úrovni. Jsou to jak standartní tance (tango, waltz, valčík, slowfox...), tak i latina (cha-cha, jive, rumba, salsa...).
K tomuto sportu jsem se dostal přes přátele z loutkového divadla a jelikož je LD i ST pod Sokolem, tak je to v jedné budově a je to vše jednodušší.
Trénink se skládá z pohybovky (posilování, cvičení,..) - každé pondělí -, seminářů/tréninků - každý čtvrtek - a dále individuálních lekcí s trenérem - pátky -.

To jsou dvě hlavní záliby, u kterých bych mohl říci, že to jsou něco jako kroužky. Dále mám totiž záliby, které má většinou každý.

  • Poslech hudby
Hudba je mou láskou, mou drogou. Bez hudby nedám ani ránu. Snad každý den si musím poslechnout svou dávku oblíbených songů. 
V naší domácnosti se vždy poslouchali a stále poslouchají tvrdší žánry. Rodiče poslouchají jak české, tak zahraniční interprety - Kiss, Arakain, Wanastowi vjecy, Manowar... 
I přesto jsem jako malý poslouchal Hannu Montanu, Selenu Gomez a podobné "hitovky". Naštěstí jsem později přišel k rozumu a objevil jsem svět metalu. Skupina Nightwish a zpěvačka Tarja Turunen se pro mě stali srdcovkou a poslouchal jsem je dne co den. Několikrát jsem si pustil jejich koncert, projel všechna CD. Rodiče mi kupují na Vánoce jejich trička, já pár placek. 
Do mého seznamu hudebníků se dostali i Epica, Doro, Eluveitie, Kidd, Lacuna Coil, Ozzy Ozbourne, Within Temptation, Amaranthe a spousty, velké spousty dalších.
V poslední době mě ovlivňuje populární hudba - a to různé "hitovky" z rádií, YT či od přátel...
Metalu však zůstávám stále věrný! \m/




  • Kreslení/malování
Od malička si rád kreslím a vydrželo mi to do dnešní doby. Při dlouhých chvílích si vezmu tužku a papír a všelijak se na papíře vyřádím.
Kreslím různé věci - obličeje, věci, květiny; ale přišel jsem na chuť i k abstrakci. Je přímo úžasné vzít tužku, pár barev a vyjádřit své pocity pomoci jednoduchých tahů či barevných skvrn!



  • Čtení
Musím říci, že v poslední době hledám knížku čím dál méně. Spíše sedím u PC a poslouchám písničky, dívám se na seriály a píšu si s přáteli.
Ale pokud se začtu, tak mě to opravdu chytne a vydržím číst celý den.



  • Sledování seriálů
To je jedna z mých nejoblíbenějších činností. Opravdu! Jsem seriálový maniak - doslova.
Jediný problém je, že mnoho seriálů mě moc neosloví a tak někdy hledám nový seriál i několik dní.
Ale jakmile najdu ten pravý, tak u něj vydržím opravdu dlouho.


2. Nejoblíbenější...

  • Jídlo: pizza, kebab v tortile, kuřecí řízek, grilované kuře,...
  • Pití: voda, kofola, sprite
  • Skupina: Nightwish, Epica, Within Temptation, Eluveite
  • Zpěvák: Tarja, Sharon Den Adel, Doro Pesch 
  • Město: Praha, Vídeň, Londýn, NY, Paříž, Stratford-upon-Avon
  • Stát: Anglie, Irsko, USA, Francie, + celý sever (Finsko, Dánsko, Norsko, Švédsko....)
  • Barva: černá
  • Kniha: Prázdné místo
  • Spisovatel: J. K. Rowlingová
  • Seriál: Once upon a time, Ringer, 666 Park Avenue, Zoufalé manželky
  • Film: Moulin Rouge, Čokoláda
  • Sport: Dancesport
  • Květina: asi růže
  • Auto: černá limuzína s osobním řidičem :)), BMW
  • Herečka: Nicole Kidman, Sarah Michelle Gellar

3. 15 otázek, které nemají správnou odpověď

Našel jsem 15 otázek, u kterých jsou vždy dvě odpovědi a vy si máte vybrat jen jednu. Je to ze stránky •zde• .
Odpovědi, které jsem si vybral zvýrazním.

  • Radši byste
    • žili 1000 let jeden život
    • žili 10 životů po 100 letech
  • Radši byste
    • měli po zbytek života škytavku.
    • měli po zbytek života pocit, že se vám chce pčiknout?
  • Radši byste
    • uměli číst myšlenky, ale byli analfabeti.
    • uměli číst.
  • Radši byste
    • jedli hovno, co chutná jako čokoláda.
    • jedli čokoládu, co chutná jako hovno.
  • Radši byste
    • aby všechno, co jste kdy zadali hledat do Googlu, bylo veřejné.
    • aby vás někdo natáčel skrytou kamerou, když jste sami doma, a pak to dal na YouTube.
  • Radši byste
    • kdyby hlasitě zadrnčel zvonek pokaždé, když se vzrušíte.
    • cítili bodnutí v hlavě pokaždé, když někde řekne vaše jméno.
  • Radši byste
    • měli sex s kozlem, ale nikdo by o tom nevěděl.
    • neměli sex s kozlem, ale všichni by si mysleli, že jo.
  • Radši byste
    • měli celý život na prstech čili.
    • měli chuťové buňky v zadku.
  • Radši byste
    • vyhráli ve sportce hroznej balík.
    • žili dvakrát tak dlouho.
  • Radši byste
    • kdyby vaše hlava fungovala jako iPod, a vy jste mohli imrvére poslouchat, jakou chcete muziku.
    • kdyby se vaše sny zaznamenávaly, a vy se na ně mohli koukat na videu.
  • Radši byste
    • měli v životě tlačítko „Replay“.
    • měli v životě tlačítko „Pause“.
  • Radši byste
    • věděli, kdy umřete.
    • věděli, jak umřete.
  • Radši byste
    • byli nemocní.
    • chytli počítačový virus.
  • Radši byste
    • byli bez internetu.
    • byli bez mobilu.
  • Radši byste
    • měli fotografickou paměť
    • mohli zapomenout, co chcete
Odpovídání na tyto otázky bylo velice zajímavé a vtipné. Kolikrát jsem nevěděl co mám odpovědět - je to těžké!

Pro tentokrát je to vše a třeba jste se dozvěděli něco nového o mně.
Mějte se krásně a zase na shledanou.
Laďa

Žádné komentáře:

Okomentovat