pátek 18. července 2014

Poklad hledej blízko






V pondělí 14/7/ jsem byl se spolužačkami venku. Jelikož bylo opravdu horko, tak jsme šli do cukrárny na zmrzlinový pohár. Popovídali jsme si o plánech na celé prázdniny, prodiskutovali naše zážitky ze začátku prázdnin a pomluvili pár učitelů a lidí (jak to tak bývá).
Určitě to nebylo naše poslední setkání o prázdninách a já se již velice těším na to další.

Od jarních prázdnin jsem poznal dva kamarády přes jednu skvělou kamarádku Lucku. Pozvali mě do své party a doufám, že mě v této partě berou dobře. Nedávno jsme byli párkrát venku na Laguně a zavzpomínali na naše jarní dobrodružství a pokecali jsme o všem možném. Je to super parta, kterou jsem si rychle oblíbil.

Se třetí perfektní partou - spolužáci ze základní školy - jsme byli ve středu 16/7/ opékat špekáčky za městem na kopci. I přes velké horko to bylo parádní! Pár lidí jsem neviděl celý rok a musím říci, že se opravdu změnili, ale chování bohužel zůstalo. Vzpomínky na základní školu se mi vybavili velice rychle a musím podotknout, že zpět bych se vrátit nechtěl. Avšak posezení to bylo pěkné. S několika lidmi se stýkám stále.
Opekli jsme si tedy pár špekáčků, zahráli známou hru "flašku" - ovšem jen s otázkami či úkoly a bylo nám dobře.

Velkým rozhodnutím (alespoň pro mě) bylo začít běhat. Zatím jsem byl pouze dvakrát - včera a v úterý. Běhat chodím se dvěma kamarády (Mončou a Ludvou). Velice mě to baví, protože běháním si pročistím hlavu a dostanu jiné myšlenky a i přes tu všechnu bolest se cítím fajn. Chtěl bych běhat každý den, klidně sám, a zlepšit si svou formu - už jen kvůli tancování a také pro mě samotného.

Ale zapomenout nesmím na přátele z tanečního sdružení. Jsou pro mě něco jako druhá rodina, kterou nechci opustit. Jsou tam lidé, u kterých si nemusíte dělat starosti jak vypadáte a kteří vás mají rádi takové, jací jste. Chtějí vás něco naučit, dostat vás někam daleko. Chtěl bych jim tak moc poděkovat, snad bude někdy příležitost =).

Přátelé jsou pro můj život nejcennější. Jsou zde vždy, když máte trable nebo i při chvílích štěstí. Můžete s nimi vše rozebírat, poradí vám, utěší nebo klidně i profackují, pokud by vám to mělo pomoci. Jsou náš nejcennější poklad, který si musíme strážit a opečovávat, protože jedině takhle se nám může naše láska k nim vrátit zpátky.
                                                                                                                                                                                                      


Fotka z běhání

Setkání v cukrárně

Oběd na soustředění

Opět běhání

Ledová tříšť


Krásný výhled




Vídeňská káva

Žádné komentáře:

Okomentovat